1 Laatst bewerkt door Maaike (08-01-2012 00:46:34)

Onderwerp: Verhaaal yeah

Hoioii,,

heel easy,
iedereen zegt 1 zinnetje zodat het een verhaal wordt.
aub wel telkens de hele tekst kopieren en dan je zinnetje erby zetten ;D
ik zal beginne;;

Ik zat in de auto

I Love JSF & JESC

Thumbs up

2

Re: Verhaaal yeah

Ik zat in de auto en ik verveel me, dus

Thumbs up

3

Ik zat in de auto en ik verveel me, dus ik ging het herbreeuwse alfabet uit me hoofd hard op gillen

http://i45.tinypic.com/259vqqu.jpg

Thumbs up

4

xD

Ik zat in de auto en ik verveel me, dus ik ging het herbreeuwse alfabate uit me hoofd har op gillen. De buurman werd wakker

I Love JSF & JESC

Thumbs up

5 Laatst bewerkt door Tannazzie (08-01-2012 00:52:25)

Ik zat in de auto en ik verveel me, dus ik ging het herbreeuwse alfabet uit me hoofd hard op gillen. Mijn ouders keken verbaasd op en zeiden:

Maaike!!

Ik zat in de auto en ik verveel me, dus ik ging het herbreeuwse alfabate uit me hoofd har op gillen. De buurman werd wakker, en kwam kijken wat er aan de hand was.

Thumbs up

6

xDsry

Ik zat in de auto en ik verveel me, dus ik ging het herbreeuwse alfabate uit me hoofd har op gillen. De buurman werd wakker, en kwam kijken wat er aan de hand was. Ik was snel stil, maar

I Love JSF & JESC

Thumbs up

7

Ik zat in de auto en ik verveel me, dus ik ging het herbreeuwse alfabate uit me hoofd har op gillen. De buurman werd wakker, en kwam kijken wat er aan de hand was. Ik was snel stil, maar hij kwam op me afgerend, en brulde:

Thumbs up

8

Ik zat in de auto en ik verveel me, dus ik ging het herbreeuwse alfabate uit me hoofd har op gillen. De buurman werd wakker, en kwam kijken wat er aan de hand was. Ik was snel stil, maar hij kwam op me afgerend, en brulde: 'Wees stil! Gij, onnozele JSF Fan!'

I Love JSF & JESC

Thumbs up

9

Ik zat in de auto en ik verveel me, dus ik ging het herbreeuwse alfabate uit me hoofd har op gillen. De buurman werd wakker, en kwam kijken wat er aan de hand was. Ik was snel stil, maar hij kwam op me afgerend, en brulde: 'Wees stil! Gij, onnozele JSF Fan!'
Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ?

Thumbs up

10

Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ? Dus ik ging weer door met gillen, tot dat

I Love JSF & JESC

Thumbs up

11

Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ? Dus ik ging weer door met gillen, tot dat er een zebra met te veel plastische chirurgie mij kwam verwennen met een kameleon die suikerspin kon maken van speeksel.

Thumbs up

12

Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ? Dus ik ging weer door met gillen, tot dat er een zebra met te veel plastische chirurgie mij kwam verwennen met een kameleon die suikerspin kon maken van speeksel. Dus ik riep naar die kameel: Hé, ik wil zo'n suikerspin. En die kameel antwoordt:

Thumbs up

13

Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ? Dus ik ging weer door met gillen, tot dat er een zebra met te veel plastische chirurgie mij kwam verwennen met een kameleon die suikerspin kon maken van speeksel. Dus ik riep naar die kameel: Hé, ik wil zo'n suikerspin. En die kameel antwoordt: Dat is dan 123989 roepie. Helaas

I Love JSF & JESC

Thumbs up

14

Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ? Dus ik ging weer door met gillen, tot dat er een zebra met te veel plastische chirurgie mij kwam verwennen met een kameleon die suikerspin kon maken van speeksel. Dus ik riep naar die kameel: Hé, ik wil zo'n suikerspin. En die kameel antwoordt: Dat is dan 123989 roepie. Helaas had ik alleen maar armeense Dram sad .. dus kreeg ik niks.

Thumbs up

15

Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ? Dus ik ging weer door met gillen, tot dat er een zebra met te veel plastische chirurgie mij kwam verwennen met een kameleon die suikerspin kon maken van speeksel. Dus ik riep naar die kameel: Hé, ik wil zo'n suikerspin. En die kameel antwoordt: Dat is dan 123989 roepie. Helaas had ik alleen maar armeense Dram  .. dus kreeg ik niks. Maar ik had zo'n honger! Gelukkig reden we net langs de MACDrive, ik riep:

I Love JSF & JESC

Thumbs up

16

Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ? Dus ik ging weer door met gillen, tot dat er een zebra met te veel plastische chirurgie mij kwam verwennen met een kameleon die suikerspin kon maken van speeksel. Dus ik riep naar die kameel: Hé, ik wil zo'n suikerspin. En die kameel antwoordt: Dat is dan 123989 roepie. Helaas had ik alleen maar armeense Dram  .. dus kreeg ik niks. Maar ik had zo'n honger! Gelukkig reden we net langs de MACDrive, ik riep: EEN WHOPPER ALSTUBLIEFF!

Thumbs up

17

Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ? Dus ik ging weer door met gillen, tot dat er een zebra met te veel plastische chirurgie mij kwam verwennen met een kameleon die suikerspin kon maken van speeksel. Dus ik riep naar die kameel: Hé, ik wil zo'n suikerspin. En die kameel antwoordt: Dat is dan 123989 roepie. Helaas had ik alleen maar armeense Dram  .. dus kreeg ik niks. Maar ik had zo'n honger! Gelukkig reden we net langs de MACDrive, ik riep: EEN WHOPPER ALSTUBLIEFF! Ik vroeg mezelf af, wat is een whopper?

I Love JSF & JESC

Thumbs up

18

Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ? Dus ik ging weer door met gillen, tot dat er een zebra met te veel plastische chirurgie mij kwam verwennen met een kameleon die suikerspin kon maken van speeksel. Dus ik riep naar die kameel: Hé, ik wil zo'n suikerspin. En die kameel antwoordt: Dat is dan 123989 roepie. Helaas had ik alleen maar armeense Dram  .. dus kreeg ik niks. Maar ik had zo'n honger! Gelukkig reden we net langs de MACDrive, ik riep: EEN WHOPPER ALSTUBLIEFF! Ik vroeg mezelf af, wat is een whopper? Dus ik vroeg het aan een meisje van een jaar of 9 die langsliep, ze antwoorde:

Thumbs up

19

Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ? Dus ik ging weer door met gillen, tot dat er een zebra met te veel plastische chirurgie mij kwam verwennen met een kameleon die suikerspin kon maken van speeksel. Dus ik riep naar die kameel: Hé, ik wil zo'n suikerspin. En die kameel antwoordt: Dat is dan 123989 roepie. Helaas had ik alleen maar armeense Dram  .. dus kreeg ik niks. Maar ik had zo'n honger! Gelukkig reden we net langs de MACDrive, ik riep: EEN WHOPPER ALSTUBLIEFF! Ik vroeg mezelf af, wat is een whopper? Dus ik vroeg het aan een meisje van een jaar of 9 die langsliep, ze antwoorde: Dat is een hamburger die je krijgt in de burger king :') .

Thumbs up

20

Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ? Dus ik ging weer door met gillen, tot dat er een zebra met te veel plastische chirurgie mij kwam verwennen met een kameleon die suikerspin kon maken van speeksel. Dus ik riep naar die kameel: Hé, ik wil zo'n suikerspin. En die kameel antwoordt: Dat is dan 123989 roepie. Helaas had ik alleen maar armeense Dram  .. dus kreeg ik niks. Maar ik had zo'n honger! Gelukkig reden we net langs de MACDrive, ik riep: EEN WHOPPER ALSTUBLIEFF! Ik vroeg mezelf af, wat is een whopper? Dus ik vroeg het aan een meisje van een jaar of 9 die langsliep, ze antwoorde: Dat is een hamburger die je krijgt in de burger king :') . Ik dacht; shit ik zit hier verkeerd!

I Love JSF & JESC

Thumbs up

21

Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ? Dus ik ging weer door met gillen, tot dat er een zebra met te veel plastische chirurgie mij kwam verwennen met een kameleon die suikerspin kon maken van speeksel. Dus ik riep naar die kameel: Hé, ik wil zo'n suikerspin. En die kameel antwoordt: Dat is dan 123989 roepie. Helaas had ik alleen maar armeense Dram  .. dus kreeg ik niks. Maar ik had zo'n honger! Gelukkig reden we net langs de MACDrive, ik riep: EEN WHOPPER ALSTUBLIEFF! Ik vroeg mezelf af, wat is een whopper? Dus ik vroeg het aan een meisje van een jaar of 9 die langsliep, ze antwoorde: Dat is een hamburger die je krijgt in de burger king :') . Ik dacht; shit ik zit hier verkeerd! Dus ik ging in paniek rondjes rennen terwijl ik diaree kreeg en ik stopte maar niet met rennen en ik ging huilen krijsen alfabets opzeggen .. maar ik werd maar niet rustig

Thumbs up

22

Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ? Dus ik ging weer door met gillen, tot dat er een zebra met te veel plastische chirurgie mij kwam verwennen met een kameleon die suikerspin kon maken van speeksel. Dus ik riep naar die kameel: Hé, ik wil zo'n suikerspin. En die kameel antwoordt: Dat is dan 123989 roepie. Helaas had ik alleen maar armeense Dram  .. dus kreeg ik niks. Maar ik had zo'n honger! Gelukkig reden we net langs de MACDrive, ik riep: EEN WHOPPER ALSTUBLIEFF! Ik vroeg mezelf af, wat is een whopper? Dus ik vroeg het aan een meisje van een jaar of 9 die langsliep, ze antwoorde: Dat is een hamburger die je krijgt in de burger king :') . Ik dacht; shit ik zit hier verkeerd! Dus ik ging in paniek rondjes rennen terwijl ik diaree kreeg en ik stopte maar niet met rennen en ik ging huilen krijsen alfabets opzeggen .. maar ik werd maar niet rustig. Toen bedacht m'n oma - die voor me in de auto zat -; hee waarom ga je geen JESC 2013 terugkijken?

I Love JSF & JESC

Thumbs up

23

Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ? Dus ik ging weer door met gillen, tot dat er een zebra met te veel plastische chirurgie mij kwam verwennen met een kameleon die suikerspin kon maken van speeksel. Dus ik riep naar die kameel: Hé, ik wil zo'n suikerspin. En die kameel antwoordt: Dat is dan 123989 roepie. Helaas had ik alleen maar armeense Dram  .. dus kreeg ik niks. Maar ik had zo'n honger! Gelukkig reden we net langs de MACDrive, ik riep: EEN WHOPPER ALSTUBLIEFF! Ik vroeg mezelf af, wat is een whopper? Dus ik vroeg het aan een meisje van een jaar of 9 die langsliep, ze antwoorde: Dat is een hamburger die je krijgt in de burger king :') . Ik dacht; shit ik zit hier verkeerd! Dus ik ging in paniek rondjes rennen terwijl ik diaree kreeg en ik stopte maar niet met rennen en ik ging huilen krijsen alfabets opzeggen .. maar ik werd maar niet rustig. Toen bedacht m'n oma - die voor me in de auto zat -; hee waarom ga je geen JESC 2013 terugkijken? En toen dronk tot mij door dat ik wel 2 jaar lang rondjes heb zitte krijsen!

Thumbs up

24

Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ? Dus ik ging weer door met gillen, tot dat er een zebra met te veel plastische chirurgie mij kwam verwennen met een kameleon die suikerspin kon maken van speeksel. Dus ik riep naar die kameel: Hé, ik wil zo'n suikerspin. En die kameel antwoordt: Dat is dan 123989 roepie. Helaas had ik alleen maar armeense Dram  .. dus kreeg ik niks. Maar ik had zo'n honger! Gelukkig reden we net langs de MACDrive, ik riep: EEN WHOPPER ALSTUBLIEFF! Ik vroeg mezelf af, wat is een whopper? Dus ik vroeg het aan een meisje van een jaar of 9 die langsliep, ze antwoorde: Dat is een hamburger die je krijgt in de burger king :') . Ik dacht; shit ik zit hier verkeerd! Dus ik ging in paniek rondjes rennen terwijl ik diaree kreeg en ik stopte maar niet met rennen en ik ging huilen krijsen alfabets opzeggen .. maar ik werd maar niet rustig. Toen bedacht m'n oma - die voor me in de auto zat -; hee waarom ga je geen JESC 2013 terugkijken? En toen dronk tot mij door dat ik wel 2 jaar lang rondjes heb zitte krijsen! Ik vloog naar me laptop en ging meteen kijken.

I Love JSF & JESC

Thumbs up

25

Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ? Dus ik ging weer door met gillen, tot dat er een zebra met te veel plastische chirurgie mij kwam verwennen met een kameleon die suikerspin kon maken van speeksel. Dus ik riep naar die kameel: Hé, ik wil zo'n suikerspin. En die kameel antwoordt: Dat is dan 123989 roepie. Helaas had ik alleen maar armeense Dram  .. dus kreeg ik niks. Maar ik had zo'n honger! Gelukkig reden we net langs de MACDrive, ik riep: EEN WHOPPER ALSTUBLIEFF! Ik vroeg mezelf af, wat is een whopper? Dus ik vroeg het aan een meisje van een jaar of 9 die langsliep, ze antwoorde: Dat is een hamburger die je krijgt in de burger king :') . Ik dacht; shit ik zit hier verkeerd! Dus ik ging in paniek rondjes rennen terwijl ik diaree kreeg en ik stopte maar niet met rennen en ik ging huilen krijsen alfabets opzeggen .. maar ik werd maar niet rustig. Toen bedacht m'n oma - die voor me in de auto zat -; hee waarom ga je geen JESC 2013 terugkijken? En toen dronk tot mij door dat ik wel 2 jaar lang rondjes heb zitte krijsen! Ik vloog naar me laptop en ging meteen kijken. En wat zag ik: We hadden beide keren gewonnen! In 2012 met

Thumbs up