26

Re: Verhaaal yeah

Ik zat in de auto en ik verveel me, dus ik ging het herbreeuwse alfabate uit me hoofd har op gillen. De buurman werd wakker, en kwam kijken wat er aan de hand was. Ik was snel stil, maar hij kwam op me afgerend, en brulde: 'Wees stil! Gij, onnozele JSF Fan!'
Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ? Dus ik ging weer door met gillen, tot dat er een zebra met te veel plastische chirurgie mij kwam verwennen met een kameleon die suikerspin kon maken van speeksel. Dus ik riep naar die kameel: Hé, ik wil zo'n suikerspin. En die kameel antwoordt: Dat is dan 123989 roepie. Helaas had ik alleen maar armeense Dram  .. dus kreeg ik niks. Maar ik had zo'n honger! Gelukkig reden we net langs de MACDrive, ik riep: EEN WHOPPER ALSTUBLIEFF! Ik vroeg mezelf af, wat is een whopper? Dus ik vroeg het aan een meisje van een jaar of 9 die langsliep, ze antwoorde: Dat is een hamburger die je krijgt in de burger king :') . Ik dacht; shit ik zit hier verkeerd! Dus ik ging in paniek rondjes rennen terwijl ik diaree kreeg en ik stopte maar niet met rennen en ik ging huilen krijsen alfabets opzeggen .. maar ik werd maar niet rustig. Toen bedacht m'n oma - die voor me in de auto zat -; hee waarom ga je geen JESC 2013 terugkijken? En toen dronk tot mij door dat ik wel 2 jaar lang rondjes heb zitte krijsen! Ik vloog naar me laptop en ging meteen kijken. En wat zag ik: We hadden beide keren gewonnen! In 2012 met Lissa Gofers en in 2013 met een schattige tweeling, Lis en Max.

I Love JSF & JESC

Thumbs up

27

Ik zat in de auto en ik verveel me, dus ik ging het herbreeuwse alfabate uit me hoofd har op gillen. De buurman werd wakker, en kwam kijken wat er aan de hand was. Ik was snel stil, maar hij kwam op me afgerend, en brulde: 'Wees stil! Gij, onnozele JSF Fan!'
Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ? Dus ik ging weer door met gillen, tot dat er een zebra met te veel plastische chirurgie mij kwam verwennen met een kameleon die suikerspin kon maken van speeksel. Dus ik riep naar die kameel: Hé, ik wil zo'n suikerspin. En die kameel antwoordt: Dat is dan 123989 roepie. Helaas had ik alleen maar armeense Dram  .. dus kreeg ik niks. Maar ik had zo'n honger! Gelukkig reden we net langs de MACDrive, ik riep: EEN WHOPPER ALSTUBLIEFF! Ik vroeg mezelf af, wat is een whopper? Dus ik vroeg het aan een meisje van een jaar of 9 die langsliep, ze antwoorde: Dat is een hamburger die je krijgt in de burger king :') . Ik dacht; shit ik zit hier verkeerd! Dus ik ging in paniek rondjes rennen terwijl ik diaree kreeg en ik stopte maar niet met rennen en ik ging huilen krijsen alfabets opzeggen .. maar ik werd maar niet rustig. Toen bedacht m'n oma - die voor me in de auto zat -; hee waarom ga je geen JESC 2013 terugkijken? En toen dronk tot mij door dat ik wel 2 jaar lang rondjes heb zitte krijsen! Ik vloog naar me laptop en ging meteen kijken. En wat zag ik: We hadden beide keren gewonnen! In 2012 met Lissa Gofers en in 2013 met een schattige tweeling, Lis en Max. Maar wat een verschrikkelijke liedjes waren dat zeg! Ik had heel andere favorieren, namelijk

Thumbs up

28

gRR tannaz tongue

Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ? Dus ik ging weer door met gillen, tot dat er een zebra met te veel plastische chirurgie mij kwam verwennen met een kameleon die suikerspin kon maken van speeksel. Dus ik riep naar die kameel: Hé, ik wil zo'n suikerspin. En die kameel antwoordt: Dat is dan 123989 roepie. Helaas had ik alleen maar armeense Dram  .. dus kreeg ik niks. Maar ik had zo'n honger! Gelukkig reden we net langs de MACDrive, ik riep: EEN WHOPPER ALSTUBLIEFF! Ik vroeg mezelf af, wat is een whopper? Dus ik vroeg het aan een meisje van een jaar of 9 die langsliep, ze antwoorde: Dat is een hamburger die je krijgt in de burger king :') . Ik dacht; shit ik zit hier verkeerd! Dus ik ging in paniek rondjes rennen terwijl ik diaree kreeg en ik stopte maar niet met rennen en ik ging huilen krijsen alfabets opzeggen .. maar ik werd maar niet rustig. Toen bedacht m'n oma - die voor me in de auto zat -; hee waarom ga je geen JESC 2013 terugkijken? En toen dronk tot mij door dat ik wel 2 jaar lang rondjes heb zitte krijsen! Ik vloog naar me laptop en ging meteen kijken. En wat zag ik: We hadden beide keren gewonnen! In 2012 met Lissa Gofers en in 2013 met een schattige tweeling, Lis en Max. Maar wat een verschrikkelijke liedjes waren dat zeg! Ik had heel andere favorieren, namelijk Joost & Koen en Janneke van Nederland, en in Europa Bulgarije en Litouwen!

I Love JSF & JESC

Thumbs up

29

Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ? Dus ik ging weer door met gillen, tot dat er een zebra met te veel plastische chirurgie mij kwam verwennen met een kameleon die suikerspin kon maken van speeksel. Dus ik riep naar die kameel: Hé, ik wil zo'n suikerspin. En die kameel antwoordt: Dat is dan 123989 roepie. Helaas had ik alleen maar armeense Dram  .. dus kreeg ik niks. Maar ik had zo'n honger! Gelukkig reden we net langs de MACDrive, ik riep: EEN WHOPPER ALSTUBLIEFF! Ik vroeg mezelf af, wat is een whopper? Dus ik vroeg het aan een meisje van een jaar of 9 die langsliep, ze antwoorde: Dat is een hamburger die je krijgt in de burger king :') . Ik dacht; shit ik zit hier verkeerd! Dus ik ging in paniek rondjes rennen terwijl ik diaree kreeg en ik stopte maar niet met rennen en ik ging huilen krijsen alfabets opzeggen .. maar ik werd maar niet rustig. Toen bedacht m'n oma - die voor me in de auto zat -; hee waarom ga je geen JESC 2013 terugkijken? En toen dronk tot mij door dat ik wel 2 jaar lang rondjes heb zitte krijsen! Ik vloog naar me laptop en ging meteen kijken. En wat zag ik: We hadden beide keren gewonnen! In 2012 met Lissa Gofers en in 2013 met een schattige tweeling, Lis en Max. Maar wat een verschrikkelijke liedjes waren dat zeg! Ik had heel andere favorieren, namelijk Joost & Koen en Janneke van Nederland, en in Europa Bulgarije en Litouwen! Bon-Bon en Egle Junior, fantastisch toch?

Thumbs up

30

Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ? Dus ik ging weer door met gillen, tot dat er een zebra met te veel plastische chirurgie mij kwam verwennen met een kameleon die suikerspin kon maken van speeksel. Dus ik riep naar die kameel: Hé, ik wil zo'n suikerspin. En die kameel antwoordt: Dat is dan 123989 roepie. Helaas had ik alleen maar armeense Dram  .. dus kreeg ik niks. Maar ik had zo'n honger! Gelukkig reden we net langs de MACDrive, ik riep: EEN WHOPPER ALSTUBLIEFF! Ik vroeg mezelf af, wat is een whopper? Dus ik vroeg het aan een meisje van een jaar of 9 die langsliep, ze antwoorde: Dat is een hamburger die je krijgt in de burger king :') . Ik dacht; shit ik zit hier verkeerd! Dus ik ging in paniek rondjes rennen terwijl ik diaree kreeg en ik stopte maar niet met rennen en ik ging huilen krijsen alfabets opzeggen .. maar ik werd maar niet rustig. Toen bedacht m'n oma - die voor me in de auto zat -; hee waarom ga je geen JESC 2013 terugkijken? En toen dronk tot mij door dat ik wel 2 jaar lang rondjes heb zitte krijsen! Ik vloog naar me laptop en ging meteen kijken. En wat zag ik: We hadden beide keren gewonnen! In 2012 met Lissa Gofers en in 2013 met een schattige tweeling, Lis en Max. Maar wat een verschrikkelijke liedjes waren dat zeg! Ik had heel andere favorieren, namelijk Joost & Koen en Janneke van Nederland, en in Europa Bulgarije en Litouwen! Bon-Bon en Egle Junior, fantastisch toch? Die eindigden gelukkig ook hoog. Maar toen

I Love JSF & JESC

Thumbs up

31

Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ? Dus ik ging weer door met gillen, tot dat er een zebra met te veel plastische chirurgie mij kwam verwennen met een kameleon die suikerspin kon maken van speeksel. Dus ik riep naar die kameel: Hé, ik wil zo'n suikerspin. En die kameel antwoordt: Dat is dan 123989 roepie. Helaas had ik alleen maar armeense Dram  .. dus kreeg ik niks. Maar ik had zo'n honger! Gelukkig reden we net langs de MACDrive, ik riep: EEN WHOPPER ALSTUBLIEFF! Ik vroeg mezelf af, wat is een whopper? Dus ik vroeg het aan een meisje van een jaar of 9 die langsliep, ze antwoorde: Dat is een hamburger die je krijgt in de burger king :') . Ik dacht; shit ik zit hier verkeerd! Dus ik ging in paniek rondjes rennen terwijl ik diaree kreeg en ik stopte maar niet met rennen en ik ging huilen krijsen alfabets opzeggen .. maar ik werd maar niet rustig. Toen bedacht m'n oma - die voor me in de auto zat -; hee waarom ga je geen JESC 2013 terugkijken? En toen dronk tot mij door dat ik wel 2 jaar lang rondjes heb zitte krijsen! Ik vloog naar me laptop en ging meteen kijken. En wat zag ik: We hadden beide keren gewonnen! In 2012 met Lissa Gofers en in 2013 met een schattige tweeling, Lis en Max. Maar wat een verschrikkelijke liedjes waren dat zeg! Ik had heel andere favorieren, namelijk Joost & Koen en Janneke van Nederland, en in Europa Bulgarije en Litouwen! Bon-Bon en Egle Junior, fantastisch toch? Die eindigden gelukkig ook hoog. Maar toen hoorde ik opeens een echt heeeeeeeel briljant lied dat ik nog niet had opgemerkt! Het was

Thumbs up

32

Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ? Dus ik ging weer door met gillen, tot dat er een zebra met te veel plastische chirurgie mij kwam verwennen met een kameleon die suikerspin kon maken van speeksel. Dus ik riep naar die kameel: Hé, ik wil zo'n suikerspin. En die kameel antwoordt: Dat is dan 123989 roepie. Helaas had ik alleen maar armeense Dram  .. dus kreeg ik niks. Maar ik had zo'n honger! Gelukkig reden we net langs de MACDrive, ik riep: EEN WHOPPER ALSTUBLIEFF! Ik vroeg mezelf af, wat is een whopper? Dus ik vroeg het aan een meisje van een jaar of 9 die langsliep, ze antwoorde: Dat is een hamburger die je krijgt in de burger king :') . Ik dacht; shit ik zit hier verkeerd! Dus ik ging in paniek rondjes rennen terwijl ik diaree kreeg en ik stopte maar niet met rennen en ik ging huilen krijsen alfabets opzeggen .. maar ik werd maar niet rustig. Toen bedacht m'n oma - die voor me in de auto zat -; hee waarom ga je geen JESC 2013 terugkijken? En toen dronk tot mij door dat ik wel 2 jaar lang rondjes heb zitte krijsen! Ik vloog naar me laptop en ging meteen kijken. En wat zag ik: We hadden beide keren gewonnen! In 2012 met Lissa Gofers en in 2013 met een schattige tweeling, Lis en Max. Maar wat een verschrikkelijke liedjes waren dat zeg! Ik had heel andere favorieren, namelijk Joost & Koen en Janneke van Nederland, en in Europa Bulgarije en Litouwen! Bon-Bon en Egle Junior, fantastisch toch? Die eindigden gelukkig ook hoog. Maar toen hoorde ik opeens een echt heeeeeeeel briljant lied dat ik nog niet had opgemerkt! Het was Belgie 2012!

I Love JSF & JESC

Thumbs up

33

Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ? Dus ik ging weer door met gillen, tot dat er een zebra met te veel plastische chirurgie mij kwam verwennen met een kameleon die suikerspin kon maken van speeksel. Dus ik riep naar die kameel: Hé, ik wil zo'n suikerspin. En die kameel antwoordt: Dat is dan 123989 roepie. Helaas had ik alleen maar armeense Dram  .. dus kreeg ik niks. Maar ik had zo'n honger! Gelukkig reden we net langs de MACDrive, ik riep: EEN WHOPPER ALSTUBLIEFF! Ik vroeg mezelf af, wat is een whopper? Dus ik vroeg het aan een meisje van een jaar of 9 die langsliep, ze antwoorde: Dat is een hamburger die je krijgt in de burger king :') . Ik dacht; shit ik zit hier verkeerd! Dus ik ging in paniek rondjes rennen terwijl ik diaree kreeg en ik stopte maar niet met rennen en ik ging huilen krijsen alfabets opzeggen .. maar ik werd maar niet rustig. Toen bedacht m'n oma - die voor me in de auto zat -; hee waarom ga je geen JESC 2013 terugkijken? En toen dronk tot mij door dat ik wel 2 jaar lang rondjes heb zitte krijsen! Ik vloog naar me laptop en ging meteen kijken. En wat zag ik: We hadden beide keren gewonnen! In 2012 met Maaike - Pierpelewierpelewoeptiedoe en in 2013 met

http://i45.tinypic.com/259vqqu.jpg

Thumbs up

34

HAHAAH marc, okee we waren eignylk al verder maar geeft niet, laten we bij jou verhaal verder gaan xD

Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ? Dus ik ging weer door met gillen, tot dat er een zebra met te veel plastische chirurgie mij kwam verwennen met een kameleon die suikerspin kon maken van speeksel. Dus ik riep naar die kameel: Hé, ik wil zo'n suikerspin. En die kameel antwoordt: Dat is dan 123989 roepie. Helaas had ik alleen maar armeense Dram  .. dus kreeg ik niks. Maar ik had zo'n honger! Gelukkig reden we net langs de MACDrive, ik riep: EEN WHOPPER ALSTUBLIEFF! Ik vroeg mezelf af, wat is een whopper? Dus ik vroeg het aan een meisje van een jaar of 9 die langsliep, ze antwoorde: Dat is een hamburger die je krijgt in de burger king :') . Ik dacht; shit ik zit hier verkeerd! Dus ik ging in paniek rondjes rennen terwijl ik diaree kreeg en ik stopte maar niet met rennen en ik ging huilen krijsen alfabets opzeggen .. maar ik werd maar niet rustig. Toen bedacht m'n oma - die voor me in de auto zat -; hee waarom ga je geen JESC 2013 terugkijken? En toen dronk tot mij door dat ik wel 2 jaar lang rondjes heb zitte krijsen! Ik vloog naar me laptop en ging meteen kijken. En wat zag ik: We hadden beide keren gewonnen! In 2012 met Maaike - Pierpelewierpelewoeptiedoe en in 2013 met Sven - Lalalamaspuug.

I Love JSF & JESC

Thumbs up

35

Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ? Dus ik ging weer door met gillen, tot dat er een zebra met te veel plastische chirurgie mij kwam verwennen met een kameleon die suikerspin kon maken van speeksel. Dus ik riep naar die kameel: Hé, ik wil zo'n suikerspin. En die kameel antwoordt: Dat is dan 123989 roepie. Helaas had ik alleen maar armeense Dram  .. dus kreeg ik niks. Maar ik had zo'n honger! Gelukkig reden we net langs de MACDrive, ik riep: EEN WHOPPER ALSTUBLIEFF! Ik vroeg mezelf af, wat is een whopper? Dus ik vroeg het aan een meisje van een jaar of 9 die langsliep, ze antwoorde: Dat is een hamburger die je krijgt in de burger king :') . Ik dacht; shit ik zit hier verkeerd! Dus ik ging in paniek rondjes rennen terwijl ik diaree kreeg en ik stopte maar niet met rennen en ik ging huilen krijsen alfabets opzeggen .. maar ik werd maar niet rustig. Toen bedacht m'n oma - die voor me in de auto zat -; hee waarom ga je geen JESC 2013 terugkijken? En toen dronk tot mij door dat ik wel 2 jaar lang rondjes heb zitte krijsen! Ik vloog naar me laptop en ging meteen kijken. En wat zag ik: We hadden beide keren gewonnen! In 2012 met Maaike - Pierpelewierpelewoeptiedoe en in 2013 met Sven - Lalalamaspuug. Opeens bedacht ik me dat één van die liedjes een grote hit is.

Thumbs up

36

Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ? Dus ik ging weer door met gillen, tot dat er een zebra met te veel plastische chirurgie mij kwam verwennen met een kameleon die suikerspin kon maken van speeksel. Dus ik riep naar die kameel: Hé, ik wil zo'n suikerspin. En die kameel antwoordt: Dat is dan 123989 roepie. Helaas had ik alleen maar armeense Dram  .. dus kreeg ik niks. Maar ik had zo'n honger! Gelukkig reden we net langs de MACDrive, ik riep: EEN WHOPPER ALSTUBLIEFF! Ik vroeg mezelf af, wat is een whopper? Dus ik vroeg het aan een meisje van een jaar of 9 die langsliep, ze antwoorde: Dat is een hamburger die je krijgt in de burger king :') . Ik dacht; shit ik zit hier verkeerd! Dus ik ging in paniek rondjes rennen terwijl ik diaree kreeg en ik stopte maar niet met rennen en ik ging huilen krijsen alfabets opzeggen .. maar ik werd maar niet rustig. Toen bedacht m'n oma - die voor me in de auto zat -; hee waarom ga je geen JESC 2013 terugkijken? En toen dronk tot mij door dat ik wel 2 jaar lang rondjes heb zitte krijsen! Ik vloog naar me laptop en ging meteen kijken. En wat zag ik: We hadden beide keren gewonnen! In 2012 met Maaike - Pierpelewierpelewoeptiedoe en in 2013 met Sven - Lalalamaspuug. Opeens bedacht ik me dat één van die liedjes een grote hit is. Ik hoorde hem elke dag op radio! Plotseling

I Love JSF & JESC

Thumbs up

37

Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ? Dus ik ging weer door met gillen, tot dat er een zebra met te veel plastische chirurgie mij kwam verwennen met een kameleon die suikerspin kon maken van speeksel. Dus ik riep naar die kameel: Hé, ik wil zo'n suikerspin. En die kameel antwoordt: Dat is dan 123989 roepie. Helaas had ik alleen maar armeense Dram  .. dus kreeg ik niks. Maar ik had zo'n honger! Gelukkig reden we net langs de MACDrive, ik riep: EEN WHOPPER ALSTUBLIEFF! Ik vroeg mezelf af, wat is een whopper? Dus ik vroeg het aan een meisje van een jaar of 9 die langsliep, ze antwoorde: Dat is een hamburger die je krijgt in de burger king :') . Ik dacht; shit ik zit hier verkeerd! Dus ik ging in paniek rondjes rennen terwijl ik diaree kreeg en ik stopte maar niet met rennen en ik ging huilen krijsen alfabets opzeggen .. maar ik werd maar niet rustig. Toen bedacht m'n oma - die voor me in de auto zat -; hee waarom ga je geen JESC 2013 terugkijken? En toen dronk tot mij door dat ik wel 2 jaar lang rondjes heb zitte krijsen! Ik vloog naar me laptop en ging meteen kijken. En wat zag ik: We hadden beide keren gewonnen! In 2012 met duizend dansenden kamelen

Administrator van dit forum
Heb je mij nodig of moet er iets gebeuren? Stuur een Facebookbericht naar Kent Beimert. (Graag niet naar mijn privé profiel) Klik HIER om dit profiel te openen.

Thumbs up

38 Laatst bewerkt door Voskesc (11-10-2016 22:40:00)

Ik negeerde het, want waarom zou ik niet in een auto mogen zitten het herbreeuwse alfabet op mogen zeggen terwijl de buurman als stalker met zijn auto naast mij ging rijden .. ? Dus ik ging weer door met gillen, tot dat er een zebra met te veel plastische chirurgie mij kwam verwennen met een kameleon die suikerspin kon maken van speeksel. Dus ik riep naar die kameel: Hé, ik wil zo'n suikerspin. En die kameel antwoordt: Dat is dan 123989 roepie. Helaas had ik alleen maar armeense Dram  .. dus kreeg ik niks. Maar ik had zo'n honger! Gelukkig reden we net langs de MACDrive, ik riep: EEN WHOPPER ALSTUBLIEFF! Ik vroeg mezelf af, wat is een whopper? Dus ik vroeg het aan een meisje van een jaar of 9 die langsliep, ze antwoorde: Dat is een hamburger die je krijgt in de burger king :') . Ik dacht; shit ik zit hier verkeerd! Dus ik ging in paniek rondjes rennen terwijl ik diaree kreeg en ik stopte maar niet met rennen en ik ging huilen krijsen alfabets opzeggen .. maar ik werd maar niet rustig. Toen bedacht m'n oma - die voor me in de auto zat -; hee waarom ga je geen JESC 2013 terugkijken? En toen dronk tot mij door dat ik wel 2 jaar lang rondjes heb zitte krijsen! Ik vloog naar me laptop en ging meteen kijken. En wat zag ik: We hadden beide keren gewonnen! In 2012 met Maaike - Pierpelewierpelewoeptiedoe en in 2013 met Sven - Lalalamaspuug. Opeens bedacht ik me dat één van die liedjes een grote hit is. Ik hoorde hem elke dag op radio! Plotseling kwam daar een snotverkouden olifant.

Niet alles wat ik zeg, berust op waarheid.

Thumbs up