26

Re: San Marino 2015 || Kamilla Ismailova - Mirror

De San Marinese omroep had al in juli aan de EBU gevraagd om voor dit jaar een uitzondering te maken op de regel dat zij alleen San Marinese en Italiaanse kinderen te sturen.
EBU ging akkoord, zolang het lied maar in het Italiaans was...

Mijn Favorieten:
ESC 2016: Jamala
JESC 2015: Lina Kuduzovic
ESC 2015: Guy Sebastian

27

Laten wy anders iemand uit zuid-afrika die afrikaans spreekt sturen; zelfs dat is nog geloofwaardiger/eerlijker :')

http://media.june.fr/article-2790893-ratio265_610-f1437226993/pretty-little-liars-pll-season-6-saison-6.jpg

Thumbs up +1

28

Wat een gezeik zeg wees blij dat san marino nog meedoet smile

ERROR 404 Geen signature beschikbaar

Thumbs up

29

misterili schreef:

Wat een gezeik zeg wees blij dat san marino nog meedoet smile

't Is dat ze een goed nummer hebben. Dus daarom ga ik met bovenstaande reactie mee. tongue

Administrator van dit forum
Heb je mij nodig of moet er iets gebeuren? Stuur een Facebookbericht naar Kent Beimert. (Graag niet naar mijn privé profiel) Klik HIER om dit profiel te openen.

Thumbs up +1

30 Laatst bewerkt door JessJesc1 (30-10-2015 16:58:12)

Ik vind het ook niet kunnen. Dat ze ook iemand uit Italië mogen sturen, oke. Maar waarom nu ineens ook uit Rusland of andere landen? Ik vind het nummer trouwens niet slecht.

Thumbs up

31

Nu ik ineens bijgedraaid ben vind iedereen het ineens niet kunnen? Waar waren jullie toen ik liep te klagen? tongue

Heb je mij nodig of moet er iets gebeuren? Stuur een Facebookbericht naar Kent Beimert. (Graag niet naar mijn privé profiel) Klik HIER om dit profiel te openen.

Thumbs up

32

Toen jij liep te klagen, wisten wij nog niet dat ze iemand uit Rusland gingen sturen xd

Thumbs up +1

33

ik klaag over geen 1 land dat meedoet
elk land dat meedoet is er weer 1 meer!

maar als san marino dit mag gaan landen het ook regelen... en gaan andere landen het vast ook proberen te regelen

maar doen ze ook vast om san marino erin te laten

#ForzaPSV

34

Ik denk dat dit het laatste jaar is van San Marino. Ze konden niemand vinden hoorde ik en toen zou Vlad dit meisje geregeld hebben.

Thumbs up

35

Ken schreef:

Ik denk dat dit het laatste jaar is van San Marino. Ze konden niemand vinden hoorde ik en toen zou Vlad dit meisje geregeld hebben.

Ze hadden in Juli al gevraagd aan de Steering group of zij dit meisje mochten sturen, gezien dit meisje de San Marinese omroep had benaderd om mee te doen.
Waarschijnlijk een geld-kwestie. Ik denk dat SMRTV zelf liever een Italiaanse artiest hadden gezien. Maar geld eh...

Mijn Favorieten:
ESC 2016: Jamala
JESC 2015: Lina Kuduzovic
ESC 2015: Guy Sebastian

36

Ken schreef:

En je had gelijk tongue

Thumbs up

37

Nu pas maar gezien dat Kamilla komt in de videoclip "A Million Voices" van Polina Gagarina tongue

Zie 0;36 & 1;30 big_smile

Thumbs up

38

Moest iemand zich afvragen hoe het tegenwoordig met Kamilla gaat, ze zit nu in een meidengroep, en ze hebben recent het New Wave Junior festival gewonnen:

Thumbs up

39

Ze is nogal veranderd yikes

Thumbs up