1 Laatst bewerkt door Sanderijn (05-11-2016 22:29:22)

Onderwerp: Noorwegen 2016 || Vilde & Anna - Vestlandet

Ben volgens mij de enige die dit volgt, maar uit traditie zal ik toch maar een topic maken xd
Je kan hier 1 minuut van elk liedje luisteren: http://nrksuper.no/super/mgpjr/dette-ka … r-finalen/
Volledige liedjes komen morgen uit op Spotify.

Thumbs up +1

2

Re: Noorwegen 2016 || Vilde & Anna - Vestlandet

Ik heb de liedjes niet geluisterd (misschien dat ik dat nog ga doen) en ik weet niet wanneer de finale is, maar dat liedje van Halloween is wel heel toepasselijk op dit moment haha tongue

Thumbs up +1

3

Finale is volgende week zaterdag! & Ja inderdaad haha xd

Thumbs up

4 Laatst bewerkt door Sanderijn (29-10-2016 07:33:52)

Volledige liedjes https://play.spotify.com/album/6UWhL34PNwFlGzutGkwqAl
Mijn favoriet is het lied van Vilde & Anna, maar de meeste andere liedjes zijn ook wel leuk smile

Thumbs up

5

Ik heb even naar de fragmenten geluisterd en ik vond Dina (ze klinkt echt als iemand van Junior Eurosong, maar ik weet niet wie??), Noah en Emma S het leukste!

Verder nog een dom verhaal, maar ik vond dus laatst de video's/finales van MGPjr 2005/2006/2007 terug yikes Zo leuk want ik kende al die liedjes nog wel, maar ik had de optredens echt zooooo lang gezien tongue Ik ging het ook echt serieus terugkijken haha, het was ook echt een vermakelijke show xd Het viel me wel nu pas op hoeveel van de kinderen vals zongen/enorm zenuwachtig waren/überhaupt niet genoeg hadden gerepeteerd tongue

Thumbs up

6

Primavera schreef:

Ik heb even naar de fragmenten geluisterd en ik vond Dina (ze klinkt echt als iemand van Junior Eurosong, maar ik weet niet wie??), Noah en Emma S het leukste!

Verder nog een dom verhaal, maar ik vond dus laatst de video's/finales van MGPjr 2005/2006/2007 terug yikes Zo leuk want ik kende al die liedjes nog wel, maar ik had de optredens echt zooooo lang gezien tongue Ik ging het ook echt serieus terugkijken haha, het was ook echt een vermakelijke show xd Het viel me wel nu pas op hoeveel van de kinderen vals zongen/enorm zenuwachtig waren/überhaupt niet genoeg hadden gerepeteerd tongue

Ja die liedjes zijn ook leuk tongue En nu ben ik in mijn hoofd alle Junior Eurosongliedjes aan het afgaan om te zien op wie Dina haar stem dan lijkt xd

De eerdere jaren ken ik eigenlijk niet zo goed, heb wel enkele video's gezien maar vond de meeste liedjes niet zo leuk, buiten Celine & The Blacksheeps dan. Maar wss als ik toen al fan was geweest had ik al die liedjes wel leuk gevonden tongue

Thumbs up

7

Haha ja dat snap ik tongue Bij de liedjes die ik destijds leuk vond begrijp ik nu ook wel waarom ik ze vroeger leuk vond zegmaar (vage zin). Blacksheeps heb ik trouwens nooit leuk gevonden! Ze waren vast getalenteerd, maar ik heb nooit begrepen waarom zij toen wonnen tongue.

Thumbs up

8

Haha nou eerst vond ik the Blacksheeps ook niet zo wow maar toen had ik de tekst opgezocht en die was wel leuk en sindsdien vind ik het liedje heel wat leuker xd

Thumbs up

9

Haha ja ging het lied niet over een hond ofzo? tongue

Thumbs up

10

Primavera schreef:

Haha ja ging het lied niet over een hond ofzo? tongue

Ja over een hond die alleen maar ongezonde dingen had en die dan stierf omdat ze te dik was, best tragisch eigenlijk xd

Thumbs up

11

Haha het stond me wel bij dat het over een dode hond ging, maar niet omdat-ie ongezonde dingen had gegeten xd

Ik denk trouwens dat Dina me aan Femke of Margo doet denken, anders heb ik ook geen idee tongue

Thumbs up

12

Hm ja haar stem lijkt idd wel op die van Femke, nu je het zegt tongue

Thumbs up +1

13

Vilde & Anna hebben gewonnen! smile

De andere superfinalisten waren Dina, Tobine en Noah.

Thumbs up

14

Ik vind het wel schattig, maar ook een beetje saai... en dat begindeuntje komt me echt heel bekend voor tongue

Thumbs up

15

Dat begindeuntje... ik kan niet thuisbrengen waarvan ik het ken xD

http://media.june.fr/article-2790893-ratio265_610-f1437226993/pretty-little-liars-pll-season-6-saison-6.jpg

Thumbs up

16

Ik kan ook niet echt een specifiek liedje bedenken waar ik het van ken, maar het is gewoon typisch voor zo van die Noors-klinkende liedjes als je begrijpt wat ik bedoel tongue

Thumbs up

17

Ik gok dat het jullie hieraan doet denkne smile

Thumbs up +1