1

Onderwerp: Jesc - Toen en nu

Ik verveelde me en ik dacht, ik maak dit topic aan, want ik was wel nieuwsgierig en misschien kunnen we dan ook een keer een discussie voeren in plaats van alleen spelletjes spelen enzo tongue

Het Jesc bestaat nu tien jaar, en omdat de meesten het hier al best wel lang volgen, vroeg ik me af: vinden jullie dat het Jesc in die tien jaar veel veranderd is? Gewoon qua liedjes en kandidaten en de show zelf enzo.. welke veranderingen vinden jullie positief en welke negatief? En heeft dat er aan bijgedragen dat jullie nu meer/minder enthousiast dan vroeger zijn?

Thumbs up

2

Re: Jesc - Toen en nu

Vroeger deden er meer landen mee en dat was leuker, en nu zijn de liedjes echt veel moderner geworden, bij sommige liedjes heb ik totaal geen jesc-gevoel meer. Maar enfin xd

Belgium for Junior Eurovision.
Moderator op junioreurovisie.nl van jan. 2012 tot aug. 2012, mei 2013 tot maart 2014.

Thumbs up

3

Ik vind zelf dat het nu allemaal meer geforceerd lijkt ofzo... vroeger waren het gewoon kinderen die liedjes zongen en er een dansje bijdeden, niet eens heel professioneel.. en als je dan bijvoorbeeld Kids.il of The Funkids ofzo neemt, dan denk ik, dat dansje ziet er echt te geïnstudeerd uit...
En ik vind ook dat de kinderen vroeger onschuldiger leken, als ik naar Sofia van Oekraïne dit jaar kijk, denk ik wel echt van: je bent echt pas twaalf en je gedraagt je echt als een mini-diva?! Al was Maria Isabel ook wel een beetje een mini-diva tongue

Dusja...

Thumbs up

4

Nu zijn het allemaal van die over ingestudeerde acts inderdaad..

http://www3.picturepush.com/photo/a/13230106/640/13230106.jpg

Thumbs up

5

http://www.bill.be/muziek/eurosong-for- … newsletter

Artikel over enkele jes kandidaten waar ze nu staan smile

Thumbs up +1

6

Echt leuk dat zoveel nu nog steeds zingen en ook echt succes hebben! En ook toevallig dat twee in dezelfde band zitten haha

Thumbs up

7

Echt leuk om te zien Lotte big_smile

ERROR 404 Geen signature beschikbaar

Thumbs up

8

Nou is het grappige eigenlijk dat dit op mijn schoolmail een mail was over dit artikel tongue

Thumbs up